Overzicht met oplossingen uit het Teleknowhow portfolio

  De centrale huisartsenpost of huisarts praktijk

Moderne communicatie mogelijkheden worden steeds belangrijker voor huisartsen en centrale huisartsen posten. Een goede en continue bereikbaarheid is letterlijk van levensbelang. Daarom wordt steeds vaker een flexibel communicatiesysteem ingezet waarmee het telefoonverkeer optimaal wordt geregeld.

Op zeer drukke momenten wordt een duidelijke en vriendelijke afhandeling van wachtende telefoontjes verzorgt. Indien de praktijk beschikt over een team van Verpleegkundigen voor het eerste contact met de patiënten, kan een prettige verdeling van gesprekken worden geregeld waarin na afloop van ieder gesprek automatisch gelegenheid wordt geboden voor de administratieve afwikkeling van het gesprek. Voor niet tijdkritische telefonische vragen kan een alternatieve route worden aangeboden. Denk hierbij aan het aanvragen van vervolgrecepten, het verpleegkundig vragenuur, of het terugbellen voor onderzoeksuitslagen.

Voorrang geven aan een spoedlijn en capaciteit reserveren voor bijvoorbeeld telefonisch overleg behoren tot de standaard mogelijkheden. Voor ambulante personen kan een draadloos toestel met volledige functionaliteit worden ingezet. Om op een eenvoudige manier 365 dagen per jaar continuïteit te kunnen bieden is het mogelijk om een programma of dienstrooster te integreren.

De voorziening van een deurpost met intercom bij de entree en een oproepsysteem voor de wachtkamer zijn eenvoudig te integreren in het communicatiesysteem.

  Overzicht
 
  • Bereikbaarheid

  • Dienstrooster

  • Omroepsysteem

  • Receptenlijn

  • Call-Centre functie

  • Gespreksopname

  • Flexibel inzetbaar

  • Deurintercom

 

  Index

  Onze bedrijfsgegevens

  Partners

  Zoeken




  Statistieken


4552 Bezoekers