Overzicht met oplossingen uit het Teleknowhow portfolio

  Voice Recording; Het opnemen van telefoongesprekken

In bepaalde gevallen is het gewenst om telefoongesprekken op te nemen om deze op een later tijdstip nog eens terug te kunnen luisteren. In bepaalde branches is dit zelfs een vereiste, bijvoorbeeld voor meldkamers van alarmcentrales of hulpdiensten. Het opnemen van telefoongesprekken kan ook worden gebruikt tijdens de opleiding en training van bijvoorbeeld Call-Centre medewerkers.

Het toepassen van "Voice Recording" kan op verschillende manieren worden gedaan. Het is mogelijk om alle externe gesprekken binnen de organisatie vast te leggen. Dit kan door een recorder te implementeren tussen de telefoonlijnen en de telefooncentrale.
Het is ook mogelijk om de gesprekken van een specifieke groep toestellen op te nemen. Het voordeel hierbij is dat zowel interne als externe gesprekken worden opgenomen. Tevens kan bij deze methode duidelijk worden aangegeven op welke toestellen wel en welke geen gesprekken worden opgenomen.

De techniek om "Voice Recording" te realiseren is er in verschillende vormen variërend van klein tot groot en kan zowel analoog als digitaal van de telefoonlijn of het toestel worden betrokken. Teleknowhow kan u hierover vrijblijvend verder informeren.

  Overzicht
 
  • Terugluisteren

  • Beveiligd

  • e-mail koppeling

  • eenvoudig Beheer

  • 1200 uur opname

  • gelijktijdigheid

  • Zoeken op Tijd

  • Zoeken op Nr.

  Index

  Onze bedrijfsgegevens

  Partners

  Zoeken




  Statistieken


4552 Bezoekers